"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

RUANG TAMU BAGAIKAN TAMAN SUCI

Hellooooo! :D
Mulakan hari mu dengan senyuman mu yg lebar. Jangan monyok2. Haha.

Hari yg mendung ni, aku nak cerita kat korang sal ruang tamu rumah @ bahasa barat nyer living room kami sekeluarga.
Setiap rumah, confirm lah ada ruang tamu kan? Aneh lah kalau tak da. Haha. Bagi aku, ruang tamu kami tuh ada plek ckit lah aku rasa. Aku pun tak tau napa. Asal aku dudok jer, sejok bontot. Rupa nya tak lah secanggih/secantik mana. Sedang2 rumah kmpg. Hehe. Aku rasa buat membazir jer ayah aku buat ruang tamu utama nih. Macam lah ada org nak dudok. Slalu nya akan dpenuhi apabila tibanya musim perayaan. Memang sendat lahh. Sampaikan yg tertido2 pun ada gak. :D

Akhir kata, meh aku sajikan korang dgn ruang tamu kami yg memang tak seberapa mcm korang tuh. Haha.



Semua gmba ni di ambil raya taun lepas. Tu lah kalau prasan bingkar kuih masih terletak d atas meja tu. Hahaha. Kat frame gamba tu, korang cari lah mana aku kalau nmpk. ;D

Semua tuuu, mak aku punya kerja. Ayah aku, hulur kan bantuan jer. Hahaha.
Aku plak? Tolong dudok jer. :D

No comments:

Post a Comment