"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

RASA SAYANG HEY


Hari ini, hati banyak gembira.
Rasa mahu ketawa.
HA-HA-HA-HA.

Design baju sudahhhh hantar.
Tunggu siap jerrr lagi.
Very very very limited print.
Hanya aku jak ada design ya kat dunia tok.
Eh, mena ka? Bukan cakap besar?
HAHAHA!
Memang benarr. ;p

Gambar di atas bukan ny design aku.
Itu cuma GAMBARAN sahaja.
Jadi, jgn terpedaya. ;D

Org banyak kata, baik beli baju dekat pasa jerr.
Buang duit jerr nak buat mahal2.
Sapa ckp mcm tuh, meh aku trajang kepala hotak hang.
Ambekkkk kau! HAHA.

Apa bezanya?
Aku buat baju harga pun still mcm kat pasaran.
Baik buat baju sendiri.
Aku yakin, tidak ada sorg pun yg sama seperti baju kamu nanti.
Kalau print special edition punya lahh.

Ok lahh.
Kalau dah siap nanti, comfirm aku akan post design baju aku kat blog ni.
Hehehe ;)

I Love u ;p

No comments:

Post a Comment