"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

keinginan

Entry kali tok, aku try to share story kat pembaca blog aku yg sik seberapa tok.
Sal apaaaaaaaa? HAHA.
Sal keinginan aku sekarang, saat, minit, jam tok. (melampau) :D

Tiap orang memang ada keinginan kedirik, tapi setiap keinginan yg kita mok ya sik semestinya akan dapat. Betol tak adik adik? HAHA. Betol~ Betol~ Betol~ (Upin Ipin) ;p
Kadang2 apa yg kita ingin kan ya, memang kita yakin dan pasti kita sik akan dapat tapi kita maok gilak benda ya. Benda ya sik mustahil kita akan dapat kalau kita ada usaha ingin mencapai benda ya. Lalu melelat crita. HAHAHA!

Okayyy. Apa yang aku ingin kan nektok ialah
Aku ingin mok jadi seorang pelajar nakal yang berjaya. Nakal ka aku? HAHA.
Sapa kenal aku, baruk tauk gne pesen prangei aku kat skolah.
Ya lah. Memang ya lah apa yg diharapkan oleh parents kita semua. Bena sik? Parents ne sik mok anak ny berjaya nak? Mungkin ada sesetengah parents cam ya. Tapi sik semua.
Tapi apa yg berlaku skrg, tengok lah & cermin lah dirik sendirk cam ne kita sekarang.
Erghhhhhhh! Ya Allah, mcm ne aku mok hilang kan sifat malas ya dalam dirik aku tok?
Parents aku slalu madah, aku tok pandei sebenanya, tapi aku MALAS!
Uhhhhhhhhhhh. Coba la ada ubat penawar penyakit malas ya. Kan bes idup.

Aku maok ilak berjaya. Cemburu gila aku tgk orh berjaya. Sapa sik. Bna nak?
Sapa sik mok masok U? Sapa sik mok ada ijazah?

Udah abis pengajian, masing2 dapat ijazah. Wuuuuu. Syokkk nyer masa nii. Tak sabar nak lalui. Hehe.

*Sedang aku syokk menaip entry tok, tetiba line tenet buat hal. Now, dah okk. :)

One more thing yer adik adik, sik guna juak mun berjaya di dunia jak.
Am i rite? Akhirat jgn di lupak. Ingat, kejayaan tidak datang bergolek2 kalau tak di cari. Betol ka? HAHA.

Aku berdoa, agar kita semua berjaya di dunia dah akhirat.
Aminnn.

Tangan pun dah lemah menaip tengah malam tok.
Baiiiiiii. :D

No comments:

Post a Comment