"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

apa?

apa mok padah? aku pun sik tauk. err. gila! lamak dah sik update blog. haha. mok kata busy? sik juak. hati punya pasal la tok. hehe. kehidupan berjalan seperti biasa. mcm ya ktk org, mcm ya la aku. pepagi, mrinsak nak pegi solah. dah d gerak, mejal gk tido. biasa laa, bantal busuk ku! teman shidup semati. nyaman ilak bau smpe sik mok bgun. haha. dah dtg solah, bukan ny mok blja. main, main. honeymoon, bak kata cekgu2. :)
*emm.. aku blur laa. masa berlalu cepat. kalah kilat. cepat ilak. pa ka? haha. hari2 aku, semua bnda yg sama berlaku. cuma ada suatu hari, aku gila EMO! ntah2 cdak emo gk sik kdk aku kali. *sorry. ;D haha. sik pa laa. bnda dah jadi. apa mok buat. prinsip aku, sabar. hehe. oh ya! sik lmk gk deck powell mini logo akan menjadi milik aku! yeah. duit dah cukup k beli. hehe. dpt grind smpe patah deck. :) ya jak untuk tatapan ritok. lak post gk. :D

No comments:

Post a Comment