"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

COMICS?

STARTED FROM HERE!

tok adalah antara collection komik dari kartunis fav aku;
ZINT.
komik karya zint memang power.
aku sik penah jemu mok beli komik hasil karya nya.
setiap kali temu komik ny, grenti aku beli laa. haha!

& this one oso antara komik "lawak" kegilaan aku.
-keith & c2v-
*lawak kampus log in aku sik beli sbb dah baca kwn pun. haha

komik-komik dari kartunis lain pun ada.
sik ku lupak ngn local kartunis lain. ;p


-FULL COLLECTIONS-


le.gardenie; ben
sial babun bes babun! haha.
sampaikan aku berhabis duit dalam 1 masa sbb mok bca le.gardenie tok.
aku beli serentak dlm cgek masa. mujur la ada semua.
apa pa pun, layan gila. ;D

under 18; zint
kisah biak2 sekolah.
ada juak diselitkan byk pengajaran.
character fav aku, AX! power gila la nya.

k.o king; zint.
api adalah antara watak kegemaran aku.
berkisah tentang satu kumpulan yg di ketuai oleh api, salu jak gadoh.
berebut tempat. & ada la juak unsur persahabatan d selit dalam cerita tok. smpekan dah besa cdak masih bersama.

2dudes; zint
tauk street monkey? or yamakasi?
kisah tentang permainan biak zaman remaja yg gila2 kan permainan ya.
smpekan begadoh2. ada jauk kisah percintaan. cewah. haha!
fav character; slay!



MOST HATED & LOVED;

i really not intrested while reading this comic.
complicated giler!
aku sik brapa phm jalan crita komik tok.
lakaran karakter pun kurang menarik, smpekan sik terabis ku bca.

haa! this one!
I REALLYYYYY LOVES this!
cyk sik? lebeih 10 kali dah ku bca!
sik pernah fed-up!
alamakk. sapa dah pernah baca ya, eboh korang nak mdh komik tok sik bes.
>.<
ROMANTIK!
kwn tolon kwn ahernya, duak2 pasangan bahagia.
hahaha!

conclusion;
membaca adalah hobi aku
.
biar berabis wang, asal puas membaca.

1 comment:

Anonymous said...

hye..ku mnat smua ewh komik ko..hehe..mox pnjam ewh..:))...mnat gler kat komik under18 , k.o. king , l.e. gardenie...bez..

Post a Comment