"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

TODAY IS MONDAY

like always. monday is a freaks day. all students are still in mood for sleep & etc. no different with me. haha. but im trying to get my eyes open as a big as can. yeah. let me start with my story today. what happend actually?

STOKE CITY VS ARSENAL (FA CUP); wow! semua kawan tyk, apa result apa result. dengan hati gembira nya aku menjawab, arsenal telah dikalah kan oleh stoke city. 3-1! melompat-lompat aku tgk arsenal kalah mlm tek. ada juak geng ngn manu & liverpool. sudah kick out dari fa cup. chelsea? wathefuck. -.-"

ADD MATHS; macibeng. dengan bangga nya nama aku d sebut d khalayak ramai waktu perhimpunan. kerana tidak hadir ceramah add math semalam. cibey. tetak ku. mok tauk, hati sepek! aha. ckgu faiz yaaa. sapa brani? ng brani la aku. haha. ya bengis dga nya ceramah. tp bes. experience kata org. apa alasan aku? "saya malassss cikgu. tak bagitahu ayah." btw, NURAIN SYAMIMIE, bes eh! hahaha! ;p dah tyme add math tek, bes laluuuu. apahal ckgu faiz sik marah? malah sakit perut tetak entam nya tek. haha. knk rotan sbb sik dpt jwn apa mksud "quadratic". *tyme BM pun kn rotan. sik siap keja. gila.

FRIENDS; omg! sedehhhhhhhhhhhhhh. byk juak pindah? erghhhh. aku pun pindah. pindah tempat dudok jak. bengong mena ckgu ya. apa salah aku? salu tido lam kelas? boleh laaa. salu kua kelas skati? emm.. skali skala. mun boring blaja. ngco RAHIMAH LAMAT?! hahahaha! ckgu pindah aku dudok dekat2 dgn nya. agik la suk d kaco. ngok juak. haha. em.. back to the subtopic. kwn2 rapat semua hilang. ya molah hati aku :'( ilak.

madey; SMK TEKNIK
joe; SMK BINTULU
azella; SMK AGAMA SIBU
mijie; PINDAH KELAS ;p

gonna miss u all. boh lupak2 contact. kelas jadi semakin sunyik. sbb.. aku asa adanya cdak, kelas jadi gila. haha. nek tok, sik da tetak kdk dolok. sik da mkn sama kdk dolok. sik da ke jamban sama kedak dolok. yg ada, tinggal kenangan jak. :| *mok ngis asa. haha. & 6 student pindah masok ke kelas 4R. total up semua 31 students. wow. banyak. mati aku. haha.


BURIT; tek kat solah aku gastrik. adohhhhhhh! ng elek lam jamban jak ku tek. sakit! ergh! haha. sakit burit, sakit tangan. aku mok chaw dahulu. mok tido. ini sajalah kisah bosan hari ini. terima kasih daun pisang.

No comments:

Post a Comment