"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

LAGENDA BUDAK SETAN

Hari ini hari apa adik2?
Hari rabu..
Tarikh adik2?
3 Jun 2010 ...
Hari ini cerita apa kluar yer adik2?
LAGENDA BUDAK SETAN!

Pandai adik2 abg. Ni abg suap coklet sorang2.
Nyaaaaaaaaaam!
HAHAHA!

Lagenda Budak Setan dah kuar oii.
Mai tgk sama. Kasi habis tiket wayang. Baru gempak!
Kat Miri ni lmbt sket kot. Tu lah yg aku tak suka. Erghhh!
Aku dah tergila2 kan ceta ni. Mcm mat jiwang pulak kan?
Sukati aku la nak tgk cerita pa ku nak. Pi laaaaaa!
Aku tak sabar nak tgk cerita ni.

Before ceta ni kuar, aku salu tgk trailer jer. Memang menyayat hati. *betol ke cikgu? HAHAHA! Trailer ny jugak membuatkan aku tak sabor nak tgk ceta nii. :((



Itu saja yg aku nak sampaikan sbenonya. HAHA!
Salam..

No comments:

Post a Comment