"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

ROLLER!

Halo halo halo semuaaaa! HAHAHA! ;D
Lamak dh sik update blog.
Rindu. ;p

So, for the new post for ari tok, ptg tok, jam tok, minit tok, saat tok aku mok story telling ckit. Pasaaaal..
Antara hobi2 aku d masa lapang. X kan lah kita cuma ada 1 hobi jak kan? Dah pasti semua org ada byk hobi. Seperti itu jugalah aku. Sekadar hobi utk meluang masa lapang yg ada & mengelakkan aku dpada molah bnda sik betol. Betolll? Hehehe..

Ok lahh.
Skate/Roller *ustat aku ckp. HAHAHA. Memang hobi aku sejak kecik. Kecik masa darjah 5 aku dah memiliki sepapan skate utk d main. Tapi, phm2 lah.
Bdn masih ringan, aku rasa berat gik deck dari aku. Ketinggian belom cukup, aku rasa deck ya lebeh tinggi dari aku masa ya.. HAHAHA! Mungkin? Sik salah aku ingin mencuba sukan extreme kan? ;)

Hobi aku tok kemungkinan akan aku bawak sampe ke tua. Dapat ka dah tua2 nak main skate? InsyaAllah. Mudahan aku masih mampu dah tua klak. HAHAHA! Amin..

Dipendekkan cerita, korang tgk jak lah shoot2 gmba yg sempat di ambik oleh adik aku semasa melepaskan nafsu bsama kekasih aku ya. Oppps! ;p HAHAHA! Gamba2 di ambik smasa cuti sekolah. Di taman awam skate park miri. Boleh dtg pada bila2 masa. 24 hours bukak. ;D

Mak aku, yg sentiasa menyokong apa yg aku polah. Tapi benda jaik, sik da lah nyokong. So far, aku sik da polah bnda jaik. Hehehe. I love u MAK!

Pertama kali nait, memang takut. Walaupun rendah. Sumpah! Sik bulak! HAHA!


Aksi grind aku. Ohhh! Selepas aku cuba mok grind, malangnya aku jatoh! Uhhhh! Sakit! Blakang aku terhentak knk rail ya. Sedaaaap! ;D

Gamba sebelom stat main. Panas kan badan lok. U all ingat skate sik perlu panaskan badan ka b4 main? Wajibbbb! ;D

Ahhhhhh! Tok yg aku suka. Kecederaan sudah pasti akan berlaku yer adik2 kalau nak main skate ni. HAAHAHA! Yaaa.. aku seyes. Mmg sik akan lari dari kecederaan. Nama lah sukan lasak, so kita mesti lasak. Kesan selepas jatoh. Uuuuu! Rupa mmg kecik, kalau tgk dpn2 mmg sedap. Pedihh plak tu. ;D

So korang semua, apa mcm? Ada berminat mau main ini extreme punya sukan sebagai hobi korang? Hehehe.
Try lahh. Happening lah main skate. Lagik 1, boleh jumpa ramai kawan. Dpt juak korang terhindar dari molah benda2 negatif. Kannnn? Nehh.

Ok lahh. Aku nak pergi mandi lu. Malam ni aku g MENGAJI! HAHAHA! ;D
Harap korang enjoy baca post aku yg tek brapa nih. Keke. Take care all.
Assalammualaikum.
;D

No comments:

Post a Comment