"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

PARTY LIKE WHAT?

Halo Halo Halo Kartelo Hello & TAT TELO!
HAHAHAHA! ;D

Apa yg aku mrepak ya? Huh -.-" Bercakap pasal tat telo. Sapa penah mkn? Please put ur leg up. HAHAHA. Aku baruk jak lepas mkn tat telo. Ohhhh~ Tidak dinafikan, memang sedap. Tapi, aku mok berik cgek AMARAN keras. Bagi sesiapa yg sik biasa, PLEASE awal2 que up *betol ka eja? AHA* kat toilet. Takut terceret d tgh2 jalan. Kan susah. Sakit peruttt do. Betol. Tak tipu. Kalu makan seciput, mana aa kick bro! Paling kurang pun 3 biji. Baru kaw2 leng2 abg aku ckp. HAHAHA! Tapi skali gik aku cakap, memang sedap.

Eh! Berbalik pada topik sebenanya yg mok aku sampaikan kat blog aku yg x seberapa tok sebenanya bukan pasal tat telo. Itu cuma satu "muqaddimah" sahaja. Jgn slaah faham. ;D
Bnda berlaku semalan, tapi ritok baruk ada masa mok post entry baru. Well~ Student like me tok, salu busy. Tapi busy, lain d polah. Hehehe

OK! Last night, kita family ada buat party. Wow! Sounds like so good. HAHA
Bukan ny party tidak senonoh, bukan party liar, bukan party tari menari2. Tidak sama sekali. Kami sefamily masih mengamalkan adat istiadat melayu baku ok? HAHA. Party yg biasa2 sahaja. Alah! Kalau masih xphm. Befday party lah. X kan masih x phm kot? Sah dah phm. Ok, fullstop.

Boleh d kira enjoy juak lahh. Mmg rasa enjoy pun. Kazen mazen puzen dtg. Bes lahhh rame2. Dpt mengeratkan hubungan silaturrahim lah katakan. Tapi mmg pun statement ya. HAHA.
Alah. Susah lah kalau mok bercerita tanpa bahan bukti. Betol x? Betoll~ ;D
Ok lah. Aku cuba bercerita menggunakan gamba. Lagik senang.





Promote2 ckit. Mak aku cakap, skrg org x pake gik cake bulat2, segi2, corak2 ya. Ada mmg ada, tapi kurang lah skrg. Mungkin lah. Mak aku yg ckp, aku "oh" jak. HAHA. Skrg rame dah salu event2, or befday party cam ya org pake cupcakes. Kck memang kck. Kita pun boleh design pattern sendirik. Harga pun berpatutan, sedap mmg sedap, org nak mkn pun sng. Main ambik jak. X perlu mok potong2 or what. Kan? Budak kecik pun suka. Kaler2. :) Kalau berminat, boleh tnyak aku cne buat. HAHAHA! *sempat. ;p. && ya lah sajian kek utk malam party tersebut. Kekeke.

Sempat aku suroh abg aku shoot nama aku kat cupcakes ya. Mmg lah, kalau dh d mkn, cam ne lah mok gmba gik kan? ;D

Actually, party utk mlm yaa. Utk befday aku, adik prempuan aku ya, && adik laki aku. Kita buat serentak. Sbb tarikh befday kita klak, bapak sik da. Taun dpn baruk ada balit. So, celebrate awal. Adik laki aku, 10 Jun yg lepas. Aku, 14 July. Adik prempuan aku, 27 July. X jaoh beza. Dkt2 semua. :)

Kami seberadik & ibu sayaaaaang! Muahhh, muahhh! :D
Dalam bradik, aku yg paling tggi. Abg aku kontot dari aku sebenonyo. HAHA. Prasan atau tidak dalam gmba tok, abg aku blakon jadi tinggi. Kaki main peranan. Tgk rupa ny pun dah tauk, meninggikan diri. AHAHA. Aku sempoi~ ;D

Kazen mazen aku. Belom dtg semua. Ada bebelas org yg xda. Masing2 kat tanah malaya. Byk atau tidak, korang sendirik yg menilainya. Makin rame, makin meriah. Bkn slalu dpt bergumpol dgn kazen2 kan? Dgn cara tok jak laa. ;D

Sajian makanan yg sodap2. Home made semua ok? Xda beli2. Sate jak yg beli. HAHA!

Balloon yg mudah pecah. Oh~ aku fobia gila dgn belon. Lebih2 gik bila ny pecah. Seram rasa. Benaa! X cyk, tyk mak aku. ;D

Huh. Memang meriah laaaa mlm marek. Bess! Rami2 kita semua tgk Fifa. Tapi, korea kalah. -.-"
Its ok. Jepon maseh ada. AHAHA. Bercakap sal bola, prasan x aku pake jersey Holland? Yaaaayy. Aku mmg 100% support Holland. Bpk aku mmg phm citarasa anak mcm aku tok. Bpk aku yg belikan. Hadiah.. Thanks pak! & satu gik, smlam dpt juak bola Fifa. Alahh.. Jabulani. Mhl juak binatang bulat ya. Made in Germany ok? Not china, not thailand. HAHAHA.
Tapi, aku mok hadiah lain gik. Boleh kan? Kekeke.

Ok bos bos & pembaca setia blog aku sekalian. Mungkin lepas tok, lambat2 ckit kot nak post cerita2 baru. Busy ngn sekolah. Hehehe. Harap bersabar lah semua. Ok ok.

Bye bye..
Assalammulaikum.
;D
Senyum sokmo!

No comments:

Post a Comment