"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

message gila ;p

ini kerja mohd.zulfadli & mohd.azeem
bermulanya message yg begitu HOT! tetapi tidak baik untuk bacaan kanak-kanak.
message sebelum ini perlu ditapis dengan sekeras kerasnya.

"blablablablabla.........................................."

aku: fuck u! hahaha. part aku ne? xkan xda? masalah nya, ny maok sik di pantat?
azeem: kau megang cam jak! hahaha! mok nya! romen2 lok. sak nafsu smpei ke palak. time ya laa rondeng. apa laa. benda simple pun xpande.
aku: eh. bukan ny mhl ka? shit la aku megang cam. manok ko! haha. ku jilat *tuut* ny pun jadi laa. sik puas ati ku bha, phl *tuut* ny besa gilak? lanchau!
azeem: xda nya mahal yaa. mbak romen gk maok. mhl laa? hahaha! xda. ko tukang bukak bju jak. phl besa? knk raba kali.
aku: gne ko tauk nya maok d mbak romen?
azeem: *censored*
aku
: gne ko mujok nya?

azeem: ku mdh terus. xda tapok2. *censored*
aku: cium laa?!
azeem: sik! jilat *tut*. paloi. aok laa. *censored*
aku: puki*tut*! xpat jadi tok! hahahahaha! ku xsampe ke cya pok. paling elek pun, rogol terus. mun dah puas, bunoh jak! yah. p ng stedy laa. haa
azeem: ya kau. *censoreddd*

*aku sik eply msg nya pasya. busy bai! sory! haha.

maaf. kerana perkara yang hendak disampaikan terlalu lucah. jd, perlulah ditapis kerana ianya boleh menybabkan kesalafahaman.
TAPI! ng gilaa ah ku ngn azeem msg sal umpuan! hahahaha. gila gila.
itu sajerr yang ku mok share & jadikan iktibar disebaliknya.
*PA KA?!

thanks!

No comments:

Post a Comment