"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

finally?

yeah! kimaks nyer tadi. kantoi juak ahernya kegiatan aku. ESKEP! ESKEP! sik da port baru gk tok. dohh! keboringan melanda selepas ceramah pengenalan tentang BIOLOGY. huh. mmg boring. blur jak nga. beloya la mun dh boring. dh ceramah abis, kmk org pun rehat! yeah! hepy yaa. mkn mkn. elek2 d suro. tetiba cdak mdh da gk cramah bhasa arab. WTF?! ha! pegi jak laaa~ dh dtg dewan, ya allah heh! boring nak mati. lmbt stat. huh. bruk mok masok dewan, setan hasut ku boh pegi. setan ya helmi! hahahaha. pa gk aku! lari laa! pk kmk duak jak tek. kerel join juak. yeah. da geng. kami berpakat mok tido d suro. pegi la menuju ke suro. masok dlm bilit PA SYSTEM. pasang kipas.wuu. perut gk kekenyangan tyme yaa. pa gk. masing masing tido. zzzzzzz

1jam 30 lepas yaa ..

huh! aku tersedar! bunyi org tekiak kaong rah lua. ha.. cun juak cdak dh balit. yeah! helmi ngn kerel ng tido mati! haha. di saat aku membuka pintu bilit yaa..
MACIPAI!!! mok tauk phl? ustad rilek rilek tgh bdoa lekak smyg zohor! (bilit PA system ya terletak di sebelah tmpt imam) bullfuck bena! gne nak tapok?! ng dh terang2 depan mata! pa ku plh pasya? ku tutup pintu & terus gerak helmi & kerel. oi! oi! ustad paloi! cdak terus, haaaaaaaaaa?! dhen, ustad masok bilit yaa. huh. nsb juak knk ustad nok sik brapa garang. erghh! soal soal ny mcm mcm. finally, KANTOI la kmk org eskep ceramah. cibai mena. segala hukuman blm gk d berik. myb ny gk rondeng ngn ketua warden yaa. eishh! hrp sik da pa pa. tyme ya, aku rasa bersalah gilak! macipai. ne sik. phl ku bodo gilak pg bukak pintu yaa dh tauk tyme org smyg masa yaa. dehh! pecoma suma kenak. haiyaa. dh laa ku baruk knk pileh g kem d kpg sukan ptronas rabu tok. plh gk kes. jd ndak ka. isk! huh. sik pa sik pa. aku ambik sumaya sebagai pegajaran. hehe. len kali sik plh gk. insyaALLAH. haha. mgkin dari cya kta tauk, allah maha mengetahui apa yg kta polah. sik berkat! tulah dh ku. aku bodo! haha. that's all for today. :)
*abis la udahh~

No comments:

Post a Comment