"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

lepas geram? >.<

heyy babi. phl ko babi? entah. ptt laa.. ko makan taik dirik mpun. ehh. malas dah aku mlayan krenah kau babi. bkn pa, ku sik suka ehh ko molah ku gya. & aku sik suka juak ko palat2 gya. ya la tek, org up bhaa. pa jak nak di banding ngn aku oh? biak muzik jalanan kata artis. biak kampong sik tauk pa pa ku tok. tauk kau? yah. ne sik kau sik tauk. tauk ndak ka mkn belacan. ng dah lupak la kau ngn asal usul nenek moyang ko dolok oh? haha. bkn pa bha babi, ku nak mdh kau. aku, mak kau, bpk kau ada perasaan nak juak bha. jd jwbnya, pa ka jadah ko nyakit ati cdak? aku tauk juak bha, ku sik layak nak mlarang kau molah pia pituk. p at least la ku pat nasehat kau nak? ko sik mok dga ko punya hal. ku asa mcm mok palit jak taik ku rah muka kau. smadi duak tiga ari tok ku sik mood nak berak. muak dah aku ku ngga upa kau gya eh. mok tebelak asa mata. oi babi, sik da org perfect dunia tok. kau pun seda nak? mun seda alhamdulillah laa. p knk ko mcm dah asa perfect dpn aku? wahh wahh.. bkn main up ku ngga kau. smpe *** org mok d test kau oh? hebat kau. sik sangka ku ko sehebat ya. duit sik mbak kebahagian wahai babi. tunok jak ko duit ko ya. mun ko mati kelak, ada ko nanam duit ko lam kubo? sik da. dpn aku bukan main bait ngn aku. ng pijak semut sik mati kata org tua marek dolok eh. haha. skali ku belak blkg, ya allah. nyaman ny ninjak palak aku. ya la tek. smadi ko temu ngn aku. penyabar aku tok. mun ndak, palak kau d masak ayam kicap ntam aku. yah. apa jak la biak kmpg kdk aku oh? tiap ari mkn sayo, mkn ikan masin, belacan pa suma. genti jijik ko nenga suma ya oh? haha. kau tek? wasehh. starbucks~ coffee bean~ secret recipe~ nyaman palak ko nyebut oh? sak jak duit mak bpk d gasak. haha. dah ah. kepak tgn ku nak NGANOK kau. harap kau bcala tok oh? dah bca ya boh ko ngegeh nak dkt ngn ku gk k? haha

No comments:

Post a Comment