"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

HELLO 2011!!


Bismillahirahmannirrahim.

Assalammualaikum pembuka kata.
YaAllah. Lamak lalu dah sik update blog. Sorry sweetheart! Bukan bermaksud aku sik sayang kau gik. Masa yg mendesak aku utk berjauhan dgn kau. Sorry. Maybe lepas tok, aku akan lebih aktif gik mengupdate blog. InsyaAllah mun sik da halangan. ;)

&&
To all followers, sorrrrrrrrrrrrrrrryy! Since last year blog aku sik terupdate. Terbengkalai camya jak. Actually, mmg ada niat aku mok update. TAPI! kah3. Ya laa. Student. Form 5 juak gik. SPM SPM! so, harap korang followers faham k situasi aku sbagai student nektok. Ok? ;)
Emmmmm actually, byk benda yg aku mok share ngn korang. Kalau aku mok crita semua pun, sik abis sehari mok naip. Aku pun ada kerja lain yg mok d polah. Ada masa free skejap, aku curi2 la update blog. ehehe.

Orite peeps!! Kalau ada masa update, aku akan update crita2 aku okay?
Love all!
Salam.

No comments:

Post a Comment