"Trust no one, except yourself, express yourself"

.

dua sahabat

AZEEM & ZULFADLI

oi zim. bukan jodoh kita la ya. saba jak la zim. harap dpt yg terbaik gk buat masa akan dtg.
ya laa. kta molah org gya, gya juak balasan Allah berik rh kta. kau sik laa.

aku yg byk polah salah & MISTAKE
pa boleh buat, bnda dh jadi.
sik sebak di dada ko zim?
mun ko sebak, apatah lagik aku.
hahaha
umm..
sedih zim, sedih~
CINTA ya butak zim ohh. ahaha
walaupapun yg berlaku zim, kita sabar jak la geng ohh.
harapan musnah!
apa yg diharapkan, semua musnah.
100% GAGAL!
dohhh~ ku mseh sik puas ati tok zim.
panas~ panas~ ko sik panas zim?
ku tauk, since ko dpt tauk ny dh *tuut* yaa ku dh pat bca perasaan ko.
cm ya juak ku asa kinek tok. dolok aku tetak2 kan ko. ahaha.
kinek?
padan muka aku! hahaha.
semua ya, PENGAJARAN!
ya la nama nya cinta. realiti cinta, kehidupan bercinta.
hooooooooo~
sik da asa mok ngis ko zim? emo kit bha. hahaha. aku da sa tok.
lak ku masok lam jamban, nangis puas puas. hahahaha.
melayang dh asa tok. ingt x gne asa heineken nak kta minum yaa?
gya la sa ku nektok. hahaha.
oi, boh lepas2 msg ku keh? kta bergosip tentang dia~ hahaha.
pa ka? isk. dh la asa ku tok. cukup cukup.
boh mok emo emo.
NASIK DAH JADI BUBOR
ne pat mok merayu rayu gk.
slh kita juak. buat keputusan ekot nafsu. hahaha.
bh
BYE KAWAN KAWAN!

AMARAN!
EBOH NGEGEH MOK
NANYAK
PAHAL.
DAH BACA,

CUKUPLAH. hahaha

No comments:

Post a Comment